Reklamace a vrácení zboží

Zaručujeme právo na odstoupení od smlouvy a tím i vrácení objednaného zboží bez udání důvodu. Odstoupit od smlouvy lze do 14 dnů od data obdržení zásilky. Pro dodržení 14 denní lhůty na podání prohlášení o odstoupení od smlouvy stačí podat prohlášení před jejím uplynutím na adresu: info@kpt-potahovelatky.cz

KPT-potahovelatky.cz může pozdržet vrácení platby přijaté od Kupujícího do doby, než převezme vrácenou věc nebo než obdrží od Kupujícího potvrzení o zaslání věci, podle toho, ke které události dojde dřív.

Zboží je třeba odeslat na vlastní náklady Českou poštou (ne na dobírku) na adresu:

KPT – potahové látky

Vojnův Městec 322

591  01 Žďár nad Sázavou

Vrácené zboží nesmí být poškozeno a nesmí mít na sobě stopy opotřebení mimo opotřebení v rámci obvyklé manipulace se zakoupeným zbožím (např. vyplývajícím z nutnosti vyzkoušení nebo jiného prověření zboží). Žádáme o dodržení stanovené lhůty pro vrácení zboží. Možná výměna vráceného zboží za jiné.

Poškození vzniklé přepravou zásilky

Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. Pokud kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, doporučujeme bez zbytečného odkladu informovat prodejce emailem (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu.

Reklamace v záruční době

  • Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.
  • Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 36 měsíců.
  • Kupující musí koupi zboží prokázat (např. nákupním dokladem).
  • Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
  • Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě (emailem), kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
  • Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží a informovat kupujícího o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky.
  • V případě, že je reklamace uznána jako oprávněná, hradí prodávající náklady na dopravu zboží k reklamaci.

Postup při reklamaci

  • Kupující vyplní a vytiskne reklamační formulář, který následně přibalí k reklamovanému zboží. 
  • Kupující osobně či přepravní službou dopraví reklamované zboží včetně prokázání o jeho koupi a případně výše uvedeným Reklamačním formulářem na níže uvedenou adresu

           KARLA PROCHÁZKOVÁ – Kpt-potahovelatky.cz

           Vojnův Městec 322, 591 01  Žďár nad Sázavou

  • Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
    Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
  • O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu bude zákazník informován na emailové adrese uvedené v Reklamačním formuláři.
Nákupní košík
Přejít nahoru